2016/02/03

Tammikuu kännykkäkuvina

Sain joululahjaksi Samsungin puhelimen monen vuoden Lumian käytön jälkeen. Vaikka puhelimen kamera on parempi kuin vanhassa kännykässäni, en oikein edelleenkään osaa käyttää puhelinta tapahtumien kuvaamiseen. Joten tässä tulee aika suttuinen tammikuuni... En jaksanut muokata kuvia, joten laatu on tasan sitä mitä puhelimella saa. Nauttikaa tai älkää:

Vuosi vaihtui DTM:ssä. Vuoden ekat kuvat on siis baarista.


Tammikuun seitsemäs päivä täytin vuosia (ikäkriisi! oon aivan h****tin vanha) mut Joonas oli leiponu mulle cookieseja ja keittäny synde-kahvit.


Ite oon kokkaillu uudessa kämpässä kurpitsakeittoa, tofu-hapanimelää, kaalilaatikkoa ja kikherne-kukkakaali-currya.

Ja lisäks oon niin laiska, että oon testannu valmisruokia.. Voisin melkeen elää noilla thai-cubeilla ♥


Tilasin uuteen puhelimeen kuoret. Oon aivan helvetin hyvä rikkomaan näyttöjä puhelimista, joten tällä kertaa lähti tilaukseen "kannellinen" versio.



Käytiin Joonin kaa vähän ajelemassa Fionalla. Se heitti mut myös Järvenpäähän isovanhemmille pariksi päiväksi.


Ja otin about miljoona selfietä:


Käytiin Iidan kanssa Kampissa ja Oonan kanssa Itiksessä. Harvoin vietän aikaa kauppakeskuksissa, mutta näiden tyttöjen kanssa vierähti monta tuntia! Burger Kingissä mozzarellatikkuja ja Hesessä pehmisjädee kinuskikastikkeella.

 
Kuukauden paras tapahtuma oli kuitenkin kun käytiin äidin kanssa katsomassa Hartwall Areenalla Apassionataa! Ollaan molemmat "entisiä" ratsastajia, joten show oli aivan upea!


6 kommenttia:

  1. Yayyy, elämää!^^/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun elämään kuuluu muutakin kun syömishäiriö :D

      Poista
  2. Oot tosi tosi kaunis! ♥

    VastaaPoista
  3. Siun kuukausi näyttää olleen tosi mukava ja tapahtumarikas. Keep going! Ja todellakin oot kaunis... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kuvia jäi julkaisematta. Ja todellakin: kiitos! :))

      Poista