2014/12/17

Soul Food

Eilen mul oli #vegaanipäivä ja ajattelin koota eilisen syömiset postaukseksi. Instagramin kautta seuraajille tää on ehkä vähän tylsä juttu, koska seuraavat kuvat olen julkaissut jo siellä. Oikeasti olen siis lakto-ovovegetaristi, mutta eilisaamusta vaan ällötti kaikki eläinperäinen, joten aamupuuroon ja -teehen tuli soijamaitoa.

päärynä, puuroa casheweilla, teetä soijamaidolla
Lounaaksi yksin ollessani oikeastaan vain ahmin ja oksensin... Joo, tyhmää ja hävettävää! En muistanut välipaloja kuvata, mutta jossain välissä join Nallen suklaakaurajuoman.

Päivälliseksi sisko teki jotain kiinalaista kana-riisijuttua, joten keitin itselleni riisin lisukkeeksi kikherneitä, parsakaalia ja kesäkurpitsaa, jotka maustoin kasvisliemikuutiolla ja currytahnalla. Tosi yksinkertaista, mutta hyvää! Kaikki vaan sekasin lautaselle ja soijamaitoa kyytipojaksi.

Taika-pöllön kanssa riisicurrya
Iltapalaksi mä tein banaanijäätelöä. Banaani on varmaan mun fearfood no° 1, mutta pilkoin pakastimeen aamulla peräti kaksi banskua! Soseutin ne sauvasekoittimella maapähkinävoin ja tilkan soijamaitoa kanssa, ja omnom tuli hyvää! Lisäksi söin leivän ja join vaniljasoijamaitoa.

Mymmelikippo
Kuulostanee vähäisiltä syömisiltä, mutta koska viime viikkoina melkeen kaikki minkä oon suustani alas pistäny on päätynyt vessanpönttöön, eilinen oli aika hyvä päivä! Ja paino näytti tänä aamuna samaa kuin eilen, joten oon tyytyväinen.

7 kommenttia:

  1. Mä olen niin hirmuisen ylpeä susta. Jatka taistelua! Elämä saavutetaan pienin askelin.

    VastaaPoista
  2. Voimia täältäkin!
    Jokainen päivä on uusi...
    <3

    VastaaPoista
  3. Vois ittekkin pitää vegepäiviä, kun oon laktovegetaristi mutta maitotuotteet pistää joskus ällöttämään..

    Ja tsemppiä vielä täältäkin, kyllä se aurinko paistaa risukasaankin. :)

    VastaaPoista
  4. Ihmiset usein kuvittelee, että vegaaniruoka on jotenkin tosi mautonta, mutta eihän se ole! Tsemppejä täältäkin. Oon ekaa kertaa katsomassa tätä blogia, jään varmaan seuraamaan.

    VastaaPoista
  5. Ai niin hitto, tärkein unohtui. Mikä vain ruoka muumiastiasta nautittuna on hyvää. Aamukahvi muumimukista on aina hyvä aloitus päivälle :D

    VastaaPoista
  6. Hyvää joulua Noora! :)

    VastaaPoista