2011/12/23

Do They Know It's Christmas

Taas kotona. Enhän ollutkaan kuin kuukauden taas sairaalassa. Ja toivon, että olisin siellä edelleen, ei suljetulla, vaan nelosella. Halusin parantua, mutta tuo ysi tuhosi motivaatiotani aika tavalla. Tänään olen kuitenkin onnistuneesti syönyt kotona lounaan ja välipalan. Kohta olisi vuorossa päivällinen.

Joululaulut soivat ja päässäni on tonttulakki, mutta minua itkettää. Enkä tiedä mikä. Ja tekee pahaa kun Jennalla menee niin huonosti.

Olen tänään juossut kaupassa ostamassa ligh-limua ja piparitaikinaa. Kukaan ei kuulemma viitsi leipoa, joten minä sitten teen pipareita. Jouluna pitää olla pipareita! Ehkä syön taikinaa ja oksennan. Hyvin lähtisi tämäkin alamäki. Tänään lupailin kirkkain silmin suljetun lääkärille, että kyllä kotona sujuu ja syön ja syön.

Tai sitten kestän vain ahdistuksen. Ainakaan en viiltele, vaikka tekisi helvetisti mieli. Ja rakkaanikin on tuolla jossain kaukana.

5 kommenttia:

  1. tarkoitatko minua?? :/ huonosti menee ja hoito pomppoilee päässä ja kadutta etten silloin 34 kiloisena suostunut menemään neloselle ehkä olisi tämä viinakausikin jäänyt pois. huoh. toivottavsti nautit joulusta eds pikkuisen ja pidät edes painon niissä lukemissa missä ikinä oletkaan <3

    VastaaPoista
  2. mua vähän pelottaa sun kotona oleminen. :( etkö olis saanut jatkaa nelosella?
    älä aloita alamäkeä! ei se kannata. kumpa saisit motivaatiota kotona. ja komppaan jennaa, että pidä paino edes samoissa lukemissa kuin nyt!
    hyvää joulua, kumpa saisit edes vähän nautittuakin.

    VastaaPoista
  3. jenna-marika, just sua tarkotin. vaikka ei olla ikuisuuksiin nähty, oot ajatuksissa <3

    Evu, älä pelkää. Tai.. En tiedä pystynkö pitämään painon näissä lukemissa. Joulusta en ota kuitenkaan stressiä. Syönsyönsyön.

    VastaaPoista
  4. Nyt voimia, aivan mielettömästi♥
    Kutsu tulee kun olen päässyt kotiin!

    VastaaPoista
  5. Hyvää Joulua sulle vielä :)
    Toivottavasti meni hyvin kaikki ruokailut, koska kerran vuodessa sitä vaan on joulu. Mä ainakin tykkään ihan hulluna puurosta niin joulu on siinä mielessä ihana, kun kerran vuodessa saa vaihtaa kaurapuuron riisipuuroon. Tai miksei sitä muulloinki saisi ;)
    Listan mukaan mun joulu meni, mutta se on ihan hyväksyttävää. Turha ahdistaa itseään liikaa.
    Ja toivottavasti muutenkin sulla menisi nyt kotona hyvin kun oot taas osastolta kotiutunu, tsemppiä!

    VastaaPoista